PlayGround.ru
Ropnet
 
Игра
Сервер
Файлы
Карты
Интервью
SpeedKill
UnrealED
Форумы
Статистика
- Игры
- Игроки
- Режимы
- Карты
- Сервера
- Всего
- Карьера
- Общая



DM-RRAJIGAR
UT2004 Server
[0/32]



[0/]



[0/]



[0/]



[0/]



[0/]



Голосовой чат:





Если вы считаете себя фанатом Unreal Tournament, то вы можете стать ведущим нашего сайта. Подробности здесь.




Rambler's Top100







, SWAT 3: Close Quarters Battle, Tomb Raider: Legend NoCD, Evil Genius системные требования

UT2.ru > Форумы > Unreal Tournament 2004 > Даёшь UTComp 1.6 на PG!

Даёшь UTComp 1.6 на PG!

Берс   18 марта 2005 в 11:22

-Added new Enhanced Netcode. (disabled server-side by default)
-Added Clan Arena Gametype.
-Added option to control the number of grenades players start with.
-Added average team pings to the scoreboard.
-Hitsounds will now play in first person spectator view.
-Flak primary hitsounds will now group together to form one hitsound if CPMA hitsounds are enabled.
-Colored names now show when targetting enemy players.
-Added RTS-Style actions per minute statistic to scoreboard.
-Added flood protection to Voting Yes/No messages.
-Voting failed message is now different if a vote timed out or voted no.
-UTComp Duel Mode servers now have a [Duel] tag in front of their name.
-Added getsensitivity console command.
-Added client and server options to enable/disable enhanced netcode.
-Added server side enhanced netcode vote to settings voting.
-Added Webadmin entries for Enhanced Netcode, Enhanced Netcode Voting and Grenades on Spawn.
-Added grenades on spawn to gametype voting page.
-Move timed overtime to gametype voting, now accepts numerical values. (as opposed to on/off)
-When selecting a gametype in gametype voting, the maxplayers box will automatically default to a reasonable number.
-Added options to toggle whether UTComp Duel and Clan Arena servers have their respective [Duel] and [CA] tags appearing in front of the server names.
-Added "Enhanced Netcode=Enabled" message to Onjoin Box if Enhanced Netcode is enabled.
-Red/Blue Team Score in the player list will no longer report a ping.
-Fixed bug which made it impossible for spectators to switch players and move around after a quick map restart.
-Fixed bug with Timed Overtime in which certain seconds were left out on the game clock.
-Fixed bug causing Warmup to cause choppyness with the Low gravity mutator.
-Fixed bug causing everyone to skin as enemy color when spectating if skins were set to enemy/teammate based.
-Fixed admin forced votes stopping further votes from being started
-Fixed bug causing UTComp to remove itself from the server on certain gametype votes.
-Fixed bug with Line of Sight hitsounds not playing with hitscan weapons in some situations.
-Fixed bug with Line of Sight hitsounds not playing when a player disabled all stats.
-Fixed bug in brightskins menu when selecting a model on a custom clanskin entry.
-Adrenaline taken stat now reports 2 as it should.
-Re-Fixed first blood not resetting after warmup is over.
-Fixed bug with using certain numbers in colored names breaking chat messages.
-GUI now grey outs warmup voting when warmup voting is disabled serverside.
-Minor GUI and Webadmin Changes.

X111   18 марта 2005 в 18:35

Угу...и уберите этот чёртов инвизабилити!!! Достали нах...

ТиДжиЭс   18 марта 2005 в 18:45

А интересная фигня с этим invisible. У меня когда джифорса старая была без шейдеров, я этих ламов с invis отлично видел... А с радиком - фигвам...=Р

X111   18 марта 2005 в 20:05

10|TGS

Да ваще невозможно иногда увидеть, а он, скотина, подбегает вплотную, и с флэка ://

ТиДжиЭс   18 марта 2005 в 21:39

X111

- Аналогично. От него ток сваливать, если вовремя заметил. Обычно те, кто
юзает инвиз, бегать быстро не умеют ^^

X111   18 марта 2005 в 23:42

:)))
Да, да, с беготнёй у них проблемки.

inf|Cheba   19 марта 2005 в 06:23

берс эт конешь хорошо копипастнул, ток перевел бы чтоль самое важное, а то как бы инглиш плохо понятный язык

D.O.K.   19 марта 2005 в 11:56

13
Как то видел на серве какой-то папшка заруливал ламков, так вот один там 2 раза инвиз врубал и тут же получал хед с приличного расстояния. "Как ты в меня попадаешь!? Я ж невидимый!" - "А мне пох ))"...

Noob.   20 марта 2005 в 18:45

Гон, мы бегаем не хуже чем вы =)))





Форумы
Как играть в UT2004 по сети? (206)
Куда пропал Карни!? (18)
Почувствуйте разницу (2)
Steele Dawn (0)
UT2004 Movie Collection (400+ movies) (1)
Новый московский сервер UT2004 (1)
как поиграть через сеть в онлайн? (1)
Где скачать Unreal Tournament? (25)
Нереальное творчество. (192)
внимание живые админы!!! (0)
Создание выделенного сервера в UT99 (0)
Крайне рекомендуется к просмотру :) (672)
А где все? :( (19)
Что нужно сделать, чтобы играть в UT3 по интернету (110)
А многа ваще металистов/панков в unreal играет? (197)
В каком файле хранится cd-key в игре? (13)
Gamespyid (4)
Можно ли сделать собственный насмешки в UT3? (3)
Технические вопросы по игре Unreal Tournament 1999 (17)
UT Week (1)


Демки
luxxiz vs killza
(Rankin, Roughinery)
ExZ vs ExZ
(DM-Rankin)
ExZ.^DeV1_L^ vs ExZ.Roxx
(DM-DE-Ironic)
ExZ_^DeV1_L^ vs x3m*zErO
(DM-DE-Ironic)
FM^Navigator vs FM^BrazoR
(DM-Rankin)
 
Copyright © 2006 www.PlayGround.ru