PlayGround.ru
Ropnet
 
Игра
Сервер
Файлы
Карты
Интервью
SpeedKill
UnrealED
Форумы
Статистика
- Игры
- Игроки
- Режимы
- Карты
- Сервера
- Всего
- Карьера
- Общая



DM-RRAJIGAR
UT2004 Server
[0/32]



[0/]



[0/]



[0/]



[0/]



[0/]



Голосовой чат:





Если вы считаете себя фанатом Unreal Tournament, то вы можете стать ведущим нашего сайта. Подробности здесь.




Rambler's Top100







, коды к игре Call of Duty: World at War, игра Эадор. Владыки миров, купить игру Hitman 6

UT2.ru > Форумы > Unreal Tournament 2003 > Patch 2175 Beta

Patch 2175 Beta

11 января 2003 в 14:53

Вот скачал патч, рассказываю что сразу бросается в глаза:

оружие теперь можно держать в левой руке
при загрузке уровня, наконец-то показывается название уровня, приятно
в настройках сервера есть галочка - включить яркие скины, но скины ярче не становятся, наверное еще не доработали ;]

Вот полный список изменений на английском...

Demo Recording:
Fixed occasional (!Closing) crash on playback  
fixed shock beam on client-side demos  
When recording demos on a client, listen server or single player, the demo file only records demo frames at the frame rate specified in NetServerMaxTickRate in the [Engine.DemoRecDriver] section of UT2003.ini. This does not effect the frame rate, only the rate at which frames are written to the demo recording file. This solves the problem of slow demo playback of client-side demos on machines which are not as fast as the recording machine.  
 
Gameplay:
now support left handed weapons  
fixed hidden weapons appearing occasionally on respawn  
spectators don''t show up on DM scoreboard at end of match  
FPH doesn''t change after match ends  
shock combos now work after going through static meshes, and at all angles.  
Fixed when entering a painzone you take double the damage/second in the first second and the correct amount thereafter.  
added exec function SwitchToLastWeapon (bound to E by default)  
fixed megaspeed DMMutator game option.  
improved bombing run AI (better AI reset between scores)  
fix for CTF flag can''t be picked up  
fixed showing flag icon on scoreboard even if holder not relevant  
fixed throwing out minigun screwing up assault rifle  
added server option bBrightSkins to [UnrealGame.DMMutator] (and in the game rules menu). Setting it to true makes player skins brighter.  
fixed rocketlauncher can lock onto invasion monsters (bonuspack)  
change weapon sound pitch when berserk  
added bPreloadAllSkins config option to UT2003.ini, in the [UnrealGame.UnrealMPGameInfo] section. Its false by default. If true, all skins and character models referenced in .upl files are preloaded. Only set this option to true if you have a lot of system RAM (512 MB or more). This option reduces the hitch experienced when new players join a multiplayer game during gameplay.  
only allow restartgame() to be called once.  
added a GetWeaponStats exec function, which writes weapon info to the log for tracking down weapon problems  
 
HUD/Menus:
LowSoundQuality option is saved properly.  
maps listed alphabetically  
Added Map name to loading screen  
fixed bug where menu mouse resolution was dependent on direction  
added "MouseX/YMultiplier" to scale raw mouse input in [WinDrv.WindowsClient] in your UT2003.ini  
added support for up to 8 mouse buttons  
 
AI:
 
Networking:
single pass through actor list for first pass relevancy determination for all connections. Improves server CPU utilization by 20% to 30% for servers with large numbers of players  
hide passwords in URL  
added bAdminCanPause configurable property to GameInfo. It''s true by default. To change it to false, add  
bAdminCanPause=false to the [Engine.GameInfo] section of your UT2003.ini file.  
fixed precision problems with ping calculation  
fixed adminsay bringing up MOTD on clients  
fixed bots not properly losing player enemies when players log out of net games.  
Fixed LAN broadcast bug which caused problems in the LAN tab when multiple UT2003 servers were run on the same machine  
TcpLink/UdpLink eventReceivedBinary fix.  
Fixed Bug in CheckIPPolicy  
made bRestartServerOnPortSwap on by default, and added debugging to track the port swapping problem down.  
 
Mod support:
GameRules.NetDamage() always called in team games, and GameRules.ScoreKill() not called twice  
momentum is passed as an out (by reference) parameter in GameInfo.ReduceDamage() and GameRules.NetDamage()  
moved teammate momentum reduction to TeamGame.ReduceDamage()  
added ClientReceiveCombo() to xPlayer, to allow replication of mutator combos.  
added support for pushing skins and meshes down from the server, with the PlayerRecordClass  
 
Use PlayerRecordClass to push down player skins and meshes from the server. For example, if the Reaper clan was running a  server, and had their own clan skin in ReaperSkin.utx, here''s what they''d need to do:  
 
Create a new ReaperMod.u file, with the class Reaper in it. The package name must be the class name with "mod" appended. Reaper is a subclass of PlayerRecordClass, with  
all the default properties set appropriately to setup up the character. Clan members will need to have a .upl file with the same character definition.  
 
The server will need to have both ReaperSkin and ReaperMod in its serverpackages.  
 
Engine:
 
D3D/OpenGL:
fixed bug which caused game to reverted to D3DDrv after patching  
added code to disable specular if neither ATI_texture_env_combine3 nor NV_texture_env_combine4 are exposed (Linux DRI drivers)  
worked around fog related driver bug in older ATI drivers  
added code to switch back to desktop resolution at exit Win98  
fixed bug related to OverrideDesktopRefreshRate option  
added workaround for HW bug on certain older NVIDIA cards  
changed code to handle D3DERR_DEVICELOST on initial device creation  
 
Audio:
updated DefOpenAL32.DLL with latest version from Creative  
 
Other:
fixed occasional crash which occurred during garbage collection on level changes, or when joining a server  
performance improvement: frame rate based culldistance for player shadows

--------------------------------------------------------------------------
Если кто захочет поставить, используйте старый NoCD - работает. Делитесь впечатлениями...

FRESH   14 января 2003 в 03:48

Хоббит, а чё английский-то не перевёл???

BaGhash   14 января 2003 в 19:31

Да нафиг переводить итак всё понятно, другое дело, что он начал хорошо, а закончил... как всегда... ну нельзя было что ли побольше рассказать ??? Или больше ничего не бросается в глаза? Демки то как проигрываются??? Медленно, быстро или как надо?

Cyborg   17 января 2003 в 19:35

Вот у меня вопрос, а что делать с отучением игры от компакта. ?? Есть ли крек для этой версии...
Или она идёт и так?

17 января 2003 в 23:49

Читай выше.........

>>>>> Если кто захочет поставить, используйте старый NoCD - работает.

Cyborg   18 января 2003 в 20:03

про НоСД.
Вопрос номер два. У меня старый но СД - это поломаный унриал ехе. Что делать тогда?

Cyborg   18 января 2003 в 21:33

И зразу к теме.
Обшарил весь е-нет в поиске крека. Кроме уже ломаных ут2003.ехе ничего не нашел.
Поскольку я квакер, то в ут2003 шарю пока что мало, но по опыту знаю, что каждый патч должен менять "ехе" (в данной ситауцыи UT2003.exe) на новый. Или модет я не прав насчёт унриала?

19 января 2003 в 05:47

Дык говорю ж, ставь старый EXE-файл, то есть NoCD от версии 2166. Может и есть какие глюки, типа не рабочего бенчмарк теста, но я не замечал.

Daddy   24 января 2003 в 14:24

Так 2166 патч уже устарел или нет, в чем отличия от нового.
Серьезные болячки убирает,если да то какие?
Спасибо

24 января 2003 в 15:25

У меня уже стоит 2181 патч. noCD работает старый, от 2166.

25 января 2003 в 04:11

А я уже 2184beta1 поставил, и моё мнение, что ненадо было его качать, следущего надо ждать!!!





Форумы
Как играть в UT2004 по сети? (206)
Куда пропал Карни!? (18)
Почувствуйте разницу (2)
Steele Dawn (0)
UT2004 Movie Collection (400+ movies) (1)
Новый московский сервер UT2004 (1)
как поиграть через сеть в онлайн? (1)
Где скачать Unreal Tournament? (25)
Нереальное творчество. (192)
внимание живые админы!!! (0)
Создание выделенного сервера в UT99 (0)
Крайне рекомендуется к просмотру :) (672)
А где все? :( (19)
Что нужно сделать, чтобы играть в UT3 по интернету (110)
А многа ваще металистов/панков в unreal играет? (197)
В каком файле хранится cd-key в игре? (13)
Gamespyid (4)
Можно ли сделать собственный насмешки в UT3? (3)
Технические вопросы по игре Unreal Tournament 1999 (17)
UT Week (1)


Демки
luxxiz vs killza
(Rankin, Roughinery)
ExZ vs ExZ
(DM-Rankin)
ExZ.^DeV1_L^ vs ExZ.Roxx
(DM-DE-Ironic)
ExZ_^DeV1_L^ vs x3m*zErO
(DM-DE-Ironic)
FM^Navigator vs FM^BrazoR
(DM-Rankin)
 
Copyright © 2006 www.PlayGround.ru